MRH, Monitoring Rynku Hotelarskiego

Poznaj swoją pozycję na rynku

13.04.2011
Jak sprawdzić jaki mamy udział w sprzedaży na rynku respektując zasadę uczciwej konkurencji? Jak zweryfikować czy nie tracimy potencjalnych przychodów albo potencjalnych klientów rażąc ich do siebie zbyt wysoką ceną? Być może konkurencja sprzedaje noclegi innym segmentom klientów w zupełnie innych cenach? 

Instytut Rynku Hotelarskiego zaprasza do udziału w programie Monitoring Rynku Hotelarskiego - nowej e-platformy benchmarkingowej.

MRH daje możliwość stałego monitorowania rynku hotelarskiego pozwalającego na opartą na twardych danych ocenę działalności własnego hotelu i skuteczności podejmowanych decyzji sprzedażowych/marketingowych.

MRH to jedyny program na rynku dający możliwość porównania wskaźników konferencyjnych, gastronomicznych i SPA. 

MRH to lepsza alternatywa wobec niepełnych badań konkurencji opartych na śledzeniu cen internetowych – możliwość porównania cen średnich z rynkowymi z uwzględnieniem segmentacji. 

Dołącz do programu już dziś!

Logowanie dla Klientów

Nie pamiętam hasła
Dołącz do programu!